Lukáš Kluch

Sny a jejich kouzlo budoucnosti (Den první)

9. 07. 2016 12:08:20
Již nějakou dobu se zamýšlím nad principem snů, jejich důvody a jednotlivými scenériemi. Díky mému snáři a mnohačetnými sny jsem dospěl k zajímavým závěrům, teoriím.

Zdravím e-čtenáře,

jen pro krátké vysvětlení Den první píši jen proto, že jsem se také rozhodl porozhlédnout se v tzv. blogsvětě a byť je článek o snech, nechci se nechat chladným a rád se přidám se svou kreativitou k dalším blogerům díky prvnímu článku, který považuji za svou současnou "zálibu".

K založení tohoto článku mě přivedly mé sny a dlouhodobý zájem o vysvětlení jednotlivých "scén", které naše podvědomí dokáže vytvořit. A díky tomu, že jsem jednoho dne dostal jeden z největších výkladových snářů, začal jsem se o sny zajímat a snažil se pochopit spojitost činů, jednání a osob v těchto snech. Nyní věřím, že každý sen má své vysvětlení a působí to ve většině případech podobně jako výklad z karet, jen je to v tomto případě Vaše podvědomí a Vy, kdo určuje tuto rozmanitost v říši snů, tím i Vaše současné rozpoložení, případné rady do Vaší blízké budoucnosti.

Zdají se nám různé věci jako o svých bližních, o svých bližních, co již mezi námi nejsou, o situacích dávno či nedávno prožitých, mnohdy s příměsí podvědomé fantazie, o situacích, které nás teprve čekají, či o nás samotných.

Existuje mnoha faktů, říkejme tomu teorií, které nám vysvětlují jednotlivá dění ve snu. Proto se pokusím říci o své teorii, kterou mám ověřenou sebou samým. Pokud jste byli někdy u kartářky a budoucnost Vám vyvěštila přesně, stejně takto jsem si jist, že co si přečtu o dané situaci ve snu, platí jak pro můj současný stav, tak i pro blízkou budoucnost. Stačí v jednom snu najít logiku, spojit ji s logikou snu druhého a vše do sebe začíná zapadat.

Já osobně jsem člověk, který má časté a velmi nepředpovídatelné sny, které si následně umím jednoduše vysvětlit. A věřím, že nejsem sám.

Létání, voda, cestování, les, výbuchy, tornáda, létající ohnivé koule apod. jsou na denním pořádku. Někdy jednou za týden, někdy jednou za měsíc, někdy denně. Člověk se i zasměje, když se ráno probudí a rychle vzpomene, co se mu zdálo, případně domýšlí, jak by to všechno dopadlo, kdyby nezazvonil budík. Jistě jste si všimli toho, že i když Vás vzbudí zvukový signál Vašeho telefonu nebo hasiči venku hasící popelnici, tak senkončí vždy v nějaké napínavé situaci. Stejně tak jako když Vás nemá co vzbudit, sen končí také napínavě.

Nechci zde popisovat jednotlivé předměty nebo činnosti ze snů a následně psát jejich význam, toho je na internetu plno, leč ne všude se dozvíte spojení toho, že se Vám zdálo jednu noc o tom, jak plavete v rozbouřené řece nebo že jste se ukrýval před ohnivými nálety a tu samou noc máte sen, kdy si povídáte se svou dávno zesnulou babičkou v obchodě. Podvědomí Vám chce říci, že jste před nějakým rozhodnutím již delší dobu a je na čase do toho "praštit", zároveň jste dlouho nebyli na hřbitově, kde jsou pochováni Vaši blízcí a volají Vás k hrobu atd. atd. Z mého pohledu (šťourala) jsem pochopil, co Vám chce Vaše podvědomí říci (ne vždy Vám chce říci něco důležitého, protože ví, že už je to několikátý pokus). Kdo by chtěl, dá se vše jednotlivě probrat v komentářích či jiným způsobem.

Dokonce jsem se chvilku natolik zamyslel, že jsem si vytvořil www stránku, kde se lidem pokouším vysvětlit jejich sen, samozřejmě že na to živnostenský list nemám, ale kdo ano. A jelikož tento článek neberu jako reklamní propagaci (možná se v komentáři www stránka na žádost objeví), píši tento článek jen čistě teoreticky, uvážlivě a také - nějak se začít musí.

Dobré téma je i tzv. dejavu, které se Vám i mně sem tam stane. Bavím se o těch sekundách, minutách života, kdy si řeknete: "tohle už jsem někde viděl, zažil..." a on je to jen Váš sen, který se Vám někdy zdál, ani o tom nevíte. Také tu nechci popisovat odborné překlady psané vědci, či vědmami apod. O tom je toho také všude moc, proto bych vše ke konci takto zaobalil a každý si udělá svůj názor, stejně tak, jak jsem si ho vytvořil nyní já.

Tímto nesmělým článkem jsem chtěl jen poslat uvědomění lidem mající sny, aby na každý sen nezapomínali - je to Vaše podvědomí (Vy), a snaží se Vám poradit, pomoci, ujistit Vás o tom, že jste na správně cestě či zda jste nepřešlápli a je třeba srovnat krok.

Proto Vám děkuji za případné přečtení, jakoukoli reakci či rozšíření této teorie. Nenapsal jsem zdaleka vše, ale myslím, že se k tomu dostanu podrobně v mých dalších příspěvcích. (kreativita je má oblíbená vlastnost, proto se rád budu věnovat různým tématům mě blízkým)

Lukáš

Autor: Lukáš Kluch | karma: 13.03 | přečteno: 299 ×
Poslední články autora