Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

V zemi, kde lidi neumí postavit pořádné dálnice, prodají Prazdroj a banky, se těžko divit, že tu rozhodují blbci.

0 0
možnosti
Foto

To mě přimělo k otázce,zda je to v jiných zemích jinak....

0 0
možnosti
MK

Na vícekolejné trati bych to ještě pochopil. Proč se však toto stává i na jednokolejných tratích, kde vlak v protisměru prostě jet nemůže?

Je to prostě šlendrián Českých drah. Mnoho řidičů na jednokolejných přejezdech o tom ví své a jedou hned po průjezdu vlaku, protože vědí, že jakékoliv následné čekání postrádá smysl. Problém nastává ve chvíli, kdy řidič s těmito zažitými návyky přijede na vícekolejný přejezd.

2 1
možnosti
Foto

Souhlas, článek se týká hlavně vícekolejného přejezdu. I když v případě jednokolejky by pravidlo bylo prospěšné též, ono časování je tam téměř k ničemu.

0 0
možnosti

To je snad schválně. V době počítačové tuplem.

1 0
možnosti
JP

Pane Kratochvíl, kde je logika v tomto časování? Jak světla, tak závory jsou nedílnou součástí zabezpečení. Pokud je časová prodleva mezi průjezdy menší, neměly by se závory zvedat vůbec. Nevidím důvod.

2 0
možnosti
LK

Logika je taková, že světla se nemohou spustit zároveň se závorami. Musíte mít čas opustit přejezd před spuštěním závor.

Nevymýšlím drážní předpisy, takže zvedání závor při kratších časových prodlevách mezi vlaky nemohu ovlivnit ;-)

0 0
možnosti

J28i97ř41í 18Č39e72r49n29ý

13. 7. 2016 17:00

Proč hledat ve všem problém? Základ jsou červená světla, tudíž se jimi řídíme a závory jsou pouze doplněk.

2 0
možnosti
Foto

Pokud závory na přejezdu jsou, jsou nedílnou součástí signalizace, i silničních pravidel. A ve skutku podstaty neplní tutéž funkci jako světlo. A v dnešní době sám víte, kolik lidí se světly neřídí, resp. myslí, že již žádný vlak nepojede. Tím myslím, že je minimum případů, kdy někdo přejel přejezd se závorami dole, nechápu, proč se zvedají, když je pauzu mezi vlaky, čili když projede první vlak a posléze druhý.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS