Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i27r88k94a 28L83i23b64e61ň19s83k35ý 4342331864329

V zemi, kde lidi neumí postavit pořádné dálnice, prodají Prazdroj a banky, se těžko divit, že tu rozhodují blbci.

0/0
13.7.2016 21:40
Foto

L53u56k26á29š 64K37l74u85c61h 1946989766368

To mě přimělo k otázce,zda je to v jiných zemích jinak....

0/0
13.7.2016 21:53

M34i31c90h62a61l 82K24a72n79d25a 7880357403245

Na vícekolejné trati bych to ještě pochopil. Proč se však toto stává i na jednokolejných tratích, kde vlak v protisměru prostě jet nemůže?

Je to prostě šlendrián Českých drah. Mnoho řidičů na jednokolejných přejezdech o tom ví své a jedou hned po průjezdu vlaku, protože vědí, že jakékoliv následné čekání postrádá smysl. Problém nastává ve chvíli, kdy řidič s těmito zažitými návyky přijede na vícekolejný přejezd.

+2/−1
13.7.2016 19:04
Foto

L75u35k11á96š 50K29l71u55c15h 1156859946478

Souhlas, článek se týká hlavně vícekolejného přejezdu. I když v případě jednokolejky by pravidlo bylo prospěšné též, ono časování je tam téměř k ničemu.

0/0
13.7.2016 19:08

M88a23r19t66i87n 24I86r35e83i61n 5440712700142

A když tím přejezdem projíždí RegioJet nebo Leo Express, je to stále "šlendrián Českých drah"?

+1/0
13.7.2016 19:40

M18i79c75h11a40l 38K96a59n19d35a 7920117353165

RegioJet ani LeoExpress není ani majitelem ani správcem řelezniční dopravní cesty.

0/0
13.7.2016 19:53

M62a75r84t57i75n 86I75r83e65i15n 5320462250362

To nejsou ani České dráhy.

+1/0
13.7.2016 20:32

M50i51r49o61s78l57a66v 47Š35i38m83o64n 3190914622983

To je snad schválně. V době počítačové tuplem.

+1/0
13.7.2016 18:37

J40a94r22o60m28í30r 85P58i23n94k26a41v95a 6201950176915

Pane Kratochvíl, kde je logika v tomto časování? Jak světla, tak závory jsou nedílnou součástí zabezpečení. Pokud je časová prodleva mezi průjezdy menší, neměly by se závory zvedat vůbec. Nevidím důvod.

+2/0
13.7.2016 18:00

L80u33d68ě83k 53K49r56a57t94o37c59h28v90í31l 9665904121154

Logika je taková, že světla se nemohou spustit zároveň se závorami. Musíte mít čas opustit přejezd před spuštěním závor.

Nevymýšlím drážní předpisy, takže zvedání závor při kratších časových prodlevách mezi vlaky nemohu ovlivnit ;-)

0/0
13.7.2016 18:16
Foto

L91u51k13á74š 31K30l62u13c64h 1626509156388

V tomto Vašem příspěvku stále nevidím logiku po přejetí vlaku, chápu ho v případě příjezdu vlaku. Chápu, že nejsme zákonodárci, ale vysvětlení zvedání závor při stále blikající červené být nějaké musí.. :-/

+1/0
13.7.2016 19:05

J28i87ř57í 27Č20e39r40n55ý 6508723140698

Proč hledat ve všem problém? Základ jsou červená světla, tudíž se jimi řídíme a závory jsou pouze doplněk.

+2/0
13.7.2016 17:00
Foto

L35u57k98á94š 13K94l73u14c17h 1896249496778

Pokud závory na přejezdu jsou, jsou nedílnou součástí signalizace, i silničních pravidel. A ve skutku podstaty neplní tutéž funkci jako světlo. A v dnešní době sám víte, kolik lidí se světly neřídí, resp. myslí, že již žádný vlak nepojede. Tím myslím, že je minimum případů, kdy někdo přejel přejezd se závorami dole, nechápu, proč se zvedají, když je pauzu mezi vlaky, čili když projede první vlak a posléze druhý.

0/0
13.7.2016 17:09

L57u46d63ě90k 45K90r94a54t32o30c10h13v73í49l 9805724731464

Časování. Např. světla 2 min před vlakem, závory 1 minutu před vlakem. Pokud jedou vlaky v intervalu 1,5 min, světla blikají pořád, ale závory jdou nahoru a dolů.

+1/0
13.7.2016 17:43



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.