Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15i37r84k76a 44L52i90b87e55ň47s94k74ý 4802371214719

V zemi, kde lidi neumí postavit pořádné dálnice, prodají Prazdroj a banky, se těžko divit, že tu rozhodují blbci.

0/0
13.7.2016 21:40
Foto

L31u49k51á94š 39K64l89u55c66h 1986269976498

To mě přimělo k otázce,zda je to v jiných zemích jinak....

0/0
13.7.2016 21:53

M66i51c55h23a37l 19K76a31n77d47a 7170857253165

Na vícekolejné trati bych to ještě pochopil. Proč se však toto stává i na jednokolejných tratích, kde vlak v protisměru prostě jet nemůže?

Je to prostě šlendrián Českých drah. Mnoho řidičů na jednokolejných přejezdech o tom ví své a jedou hned po průjezdu vlaku, protože vědí, že jakékoliv následné čekání postrádá smysl. Problém nastává ve chvíli, kdy řidič s těmito zažitými návyky přijede na vícekolejný přejezd.

+2/−1
13.7.2016 19:04
Foto

L94u66k42á38š 67K30l33u58c10h 1556239686658

Souhlas, článek se týká hlavně vícekolejného přejezdu. I když v případě jednokolejky by pravidlo bylo prospěšné též, ono časování je tam téměř k ničemu.

0/0
13.7.2016 19:08

M85a88r47t78i61n 45I30r56e31i95n 5350232850652

A když tím přejezdem projíždí RegioJet nebo Leo Express, je to stále "šlendrián Českých drah"?

+1/0
13.7.2016 19:40

M57i92c39h73a72l 60K27a82n68d51a 7910307413165

RegioJet ani LeoExpress není ani majitelem ani správcem řelezniční dopravní cesty.

0/0
13.7.2016 19:53

M38a82r34t88i77n 19I31r18e19i81n 5310952770372

To nejsou ani České dráhy.

+1/0
13.7.2016 20:32

M42i31r22o80s46l33a96v 45Š24i89m64o74n 3350224252853

To je snad schválně. V době počítačové tuplem.

+1/0
13.7.2016 18:37

J61a78r75o78m63í10r 64P29i84n12k40a68v24a 6301510646515

Pane Kratochvíl, kde je logika v tomto časování? Jak světla, tak závory jsou nedílnou součástí zabezpečení. Pokud je časová prodleva mezi průjezdy menší, neměly by se závory zvedat vůbec. Nevidím důvod.

+2/0
13.7.2016 18:00

L44u61d71ě72k 64K86r20a93t56o46c10h91v42í93l 9415534431554

Logika je taková, že světla se nemohou spustit zároveň se závorami. Musíte mít čas opustit přejezd před spuštěním závor.

Nevymýšlím drážní předpisy, takže zvedání závor při kratších časových prodlevách mezi vlaky nemohu ovlivnit ;-)

0/0
13.7.2016 18:16
Foto

L19u80k91á74š 63K54l43u26c45h 1686779596218

V tomto Vašem příspěvku stále nevidím logiku po přejetí vlaku, chápu ho v případě příjezdu vlaku. Chápu, že nejsme zákonodárci, ale vysvětlení zvedání závor při stále blikající červené být nějaké musí.. :-/

+1/0
13.7.2016 19:05

J58i95ř59í 15Č69e60r43n26ý 6278133150988

Proč hledat ve všem problém? Základ jsou červená světla, tudíž se jimi řídíme a závory jsou pouze doplněk.

+2/0
13.7.2016 17:00
Foto

L23u54k35á37š 65K39l75u81c35h 1206219176888

Pokud závory na přejezdu jsou, jsou nedílnou součástí signalizace, i silničních pravidel. A ve skutku podstaty neplní tutéž funkci jako světlo. A v dnešní době sám víte, kolik lidí se světly neřídí, resp. myslí, že již žádný vlak nepojede. Tím myslím, že je minimum případů, kdy někdo přejel přejezd se závorami dole, nechápu, proč se zvedají, když je pauzu mezi vlaky, čili když projede první vlak a posléze druhý.

0/0
13.7.2016 17:09

L52u90d79ě88k 33K64r60a39t10o41c23h81v82í81l 9565824491484

Časování. Např. světla 2 min před vlakem, závory 1 minutu před vlakem. Pokud jedou vlaky v intervalu 1,5 min, světla blikají pořád, ale závory jdou nahoru a dolů.

+1/0
13.7.2016 17:43





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.