Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74i18r22k57a 55L46i53b29e81ň39s44k68ý 4342731684879

V zemi, kde lidi neumí postavit pořádné dálnice, prodají Prazdroj a banky, se těžko divit, že tu rozhodují blbci.

0/0
13.7.2016 21:40
Foto

L63u66k63á54š 83K30l76u34c23h 1716509546118

To mě přimělo k otázce,zda je to v jiných zemích jinak....

0/0
13.7.2016 21:53

M81i80c72h64a64l 68K74a16n22d41a 7760207633405

Na vícekolejné trati bych to ještě pochopil. Proč se však toto stává i na jednokolejných tratích, kde vlak v protisměru prostě jet nemůže?

Je to prostě šlendrián Českých drah. Mnoho řidičů na jednokolejných přejezdech o tom ví své a jedou hned po průjezdu vlaku, protože vědí, že jakékoliv následné čekání postrádá smysl. Problém nastává ve chvíli, kdy řidič s těmito zažitými návyky přijede na vícekolejný přejezd.

+2/−1
13.7.2016 19:04
Foto

L61u27k98á86š 28K91l90u92c54h 1456609826538

Souhlas, článek se týká hlavně vícekolejného přejezdu. I když v případě jednokolejky by pravidlo bylo prospěšné též, ono časování je tam téměř k ničemu.

0/0
13.7.2016 19:08

M40a86r43t83i94n 97I28r98e58i70n 5140682150922

A když tím přejezdem projíždí RegioJet nebo Leo Express, je to stále "šlendrián Českých drah"?

+1/0
13.7.2016 19:40

M80i51c34h85a43l 30K88a25n17d23a 7830327613195

RegioJet ani LeoExpress není ani majitelem ani správcem řelezniční dopravní cesty.

0/0
13.7.2016 19:53

M88a35r36t13i80n 24I44r29e77i57n 5800212440402

To nejsou ani České dráhy.

+1/0
13.7.2016 20:32

M13i55r94o28s22l98a19v 50Š30i59m26o62n 3640254792303

To je snad schválně. V době počítačové tuplem.

+1/0
13.7.2016 18:37

J98a72r46o18m20í32r 44P10i86n90k58a61v73a 6751150326845

Pane Kratochvíl, kde je logika v tomto časování? Jak světla, tak závory jsou nedílnou součástí zabezpečení. Pokud je časová prodleva mezi průjezdy menší, neměly by se závory zvedat vůbec. Nevidím důvod.

+2/0
13.7.2016 18:00

L58u21d60ě28k 65K19r62a10t47o14c76h86v28í59l 9285484571574

Logika je taková, že světla se nemohou spustit zároveň se závorami. Musíte mít čas opustit přejezd před spuštěním závor.

Nevymýšlím drážní předpisy, takže zvedání závor při kratších časových prodlevách mezi vlaky nemohu ovlivnit ;-)

0/0
13.7.2016 18:16
Foto

L18u74k36á30š 79K20l93u40c31h 1506569766548

V tomto Vašem příspěvku stále nevidím logiku po přejetí vlaku, chápu ho v případě příjezdu vlaku. Chápu, že nejsme zákonodárci, ale vysvětlení zvedání závor při stále blikající červené být nějaké musí.. :-/

+1/0
13.7.2016 19:05

J53i93ř77í 15Č13e29r11n43ý 6628833170718

Proč hledat ve všem problém? Základ jsou červená světla, tudíž se jimi řídíme a závory jsou pouze doplněk.

+2/0
13.7.2016 17:00
Foto

L27u67k23á68š 41K39l23u25c28h 1956569586388

Pokud závory na přejezdu jsou, jsou nedílnou součástí signalizace, i silničních pravidel. A ve skutku podstaty neplní tutéž funkci jako světlo. A v dnešní době sám víte, kolik lidí se světly neřídí, resp. myslí, že již žádný vlak nepojede. Tím myslím, že je minimum případů, kdy někdo přejel přejezd se závorami dole, nechápu, proč se zvedají, když je pauzu mezi vlaky, čili když projede první vlak a posléze druhý.

0/0
13.7.2016 17:09

L40u49d33ě35k 87K22r53a70t59o32c91h50v53í24l 9295554241544

Časování. Např. světla 2 min před vlakem, závory 1 minutu před vlakem. Pokud jedou vlaky v intervalu 1,5 min, světla blikají pořád, ale závory jdou nahoru a dolů.

+1/0
13.7.2016 17:43





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.